2015. január 19., hétfő

"Mi legyek?"

Hello mindenki! :)

"Mi legyek?"


A héten amikor iskolában voltam bejött szak órára két nő azzal a céllal, hogy reklámozni fog nálunk egy ilyen tanácsadó és szakmai gyakorlatot ajánló programot.
Egyből arra gondoltam, hogy "már megint mit akarnak ránk sózni?", de önismereti tesztet töltöttünk ki és olyanra jöttem rá amit nem is gondoltam volna.Már 11.-es vagyok és ideje lenne legalább tudjam, hogy kb. mit fogok csinálni a suli után.
Sokaknál látom, hogy miután végeznek a sulival otthon ülnek, mondván "még gondolkozok", "úgy is kapok sommert, hagyjál pihenni csak most szabadultam a sulitól" és még sorolhatnám.
Nem tudom, hogy hogy vagytok vele, de én nem akarok a szüleim nyakán élősködni!
Mindent átgondoltam és arra a következtetésre jutottam, hogy ez a program nagyon szuper és megéri jelentkezni rá! :)
Mit kap a diák, aki jelentkezik?
  •  tesztek (önismeret)
  • bemutatók
  • szakmai gyakorlatok (praktika)
  • tanácsadás
stb. lépj fel és megtudod :)

+ Ez a program teljesen INGYENES! :)


Itt a link: http://www.milegyek.ro/

U.I. Kaptam magyarországi honlapot is: http://www.milegyek.hu/

GT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése