2015. január 10., szombat

Hello mindenki! :)

Sziasztok! :)

Már nagyon-nagyon hiányoztatok, mivel nem tudom már hány hónapja nem írtam új bejegyzést műszaki okok miatt :/
Gondoltam is rá, hogy veszek egy laptopot, hogy azon megtudjam írni és akkor többet lehetek fent, de nem olyan egyszerű.
Mivel nem várom el a szüleimtől, hogy vegyenek egyet mert nekem most az KELL, ezért arra gondoltam, hogy majd gyűjtök rá és kész, de a suli mellett egy kicsit nehéz + remélem, hogy hátha a szülinapomon megtörténik a "csoda" és meglesz a laptop :D
Szorítsatok! :)

U.I.: A testvérem gépén megpróbálok bejegyzéseket írni, de mivel keveset van otthon ezért keveset tudok fent lenni, de ez ideiglenes, nem kell megijedni, nem fogom itt hagyni a blogot mert nagyon szeretem :3

GT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése