2014. november 11., kedd

Könyvek :)

Hello! :)
Bocsánatot kérek mindenkitől, azért mert nem voltam olyan aktív mostanában, de praktika volt a héten és egy kicsit lefárasztott :P
Nos, láttam, hogy ti is szerettek olvasni, ezért hoztam pár könyvet amit olvastam és megtetszett/megtetszett és szeretném kiolvasni  :)

1. Sarah Dessen: Altatódal (2012)


 

Mire jók a szabályok, ha nem tudom betartani őket?!

 

A szakítás tudománya... Remy mindig tudja, mikor kell megtartania A Beszéd-et egy srácnak - rögtön azután, hogy az első romantikus roham lecseng, de még mielőtt a dolgok túl komolyra fordulnának. Számtalan fiúval járt már, és rengeteget tanult az anyjától is, aki éppen az ötödik férjét fogyasztja. De akkor miért van az, hogy valahogy sehogy sem akarja ejteni Dextert? Pedig a srác olyan esetlen. És rendetlen. És szétszórt. Ráadásul zenész - épp úgy, mint Remy apja, akit a lány sohasem ismert, mert a férfi lelépett, még mielőtt ő megszületett volna. Lehetséges volna, hogy Remy kapcsolatokra vonatkozó szabályai egyszerre érvényüket vesztik?

Letöltés: http://data.hu/get/7057118/Sarah-Dessen-Altatodal.pdf

 ( a link-el kapcsolatban: a " LASSÚ letöltés (ingyenes) " -re kell kattintani )




2. Sarah Dessen: Tökéletes (2012)

 

Megéri tökéletesnek lenni?

 

Jason tökéletes. A zárkózott, maximalista Macy is az akar lenni, ezért jár a fiúval. De létezik-e tökéletes ember, és egyáltalán jó-e hibátlannak lenni? Macy sokáig úgy érzi, a válasz igen. Ezen a nyáron azonban megismerkedik egy egyáltalán nem tökéletes csapattal: a Wish partiszerviz fiatal munkatársaival. Ez a barátság és az új szerelem a büntetett előéletű, de jóravaló és művészi hajlammal megáldott Wesszel felszabadítja, boldogabbá teszi, s átértékelteti a lánnyal egész addigi életét, kapcsolatát „tökéletes" édesanyjával. Végre elkezdheti feldolgozni imádott apja halálát is, amiért alaptalanul felelősnek érzi magát.

Letöltés: http://data.hu/get/7057120/Sarah-Dessen-Tokeletes.pdf

 ( a link-el kapcsolatban: a " LASSÚ letöltés (ingyenes) " -re kell kattintani )



3. Sarah Dessen: Figyelj rám! (2009)



 

Vajon megváltozhatok?

 

Annabel Greene harmadikos gimnazista, és megvan mindene, amiről csak egy lány álmodhat: divatos ruhák, menő barátnők, jó jegyek és a suli leghelyesebb sráca… Mindez azonban csak abban a tévéreklámban igaz, melyet nyáron forgatott vele egy áruházlánc. Annabel valódi élete már kevésbé irigylésre méltó. Elege van a modellkedésből, legjobb barátnője ellene fordult, az iskolában magányos, és otthon sem érzi jól magát igazán. A lány már meg sem próbál beszélni családjával a problémáiról, inkább hazudik vagy egyszerűen csak hallgat, hogy megkímélje egykor súlyos depresszióval küzdő anyját az újabb megrázkódtatásoktól. Aztán egy új barátság jelentős változást hoz: Annabel megismerkedik fura, magányos iskolatársával, Owen Armstronggal, akinek a fülében mindig ott az iPod. Owent már olyan sokszor sodorta bajba agresszív viselkedése, hogy dühterápiára ítélték. Az ott tanultakat és a zenét segítségül hívva, a fiú lassan rávezeti Annabelt, hogyan lépjen ki a hazugságok világából. De vajon lesz-e elég bátorsága, hogy elmondja, mi történt valójában a nyáron, miért lett vége legjobb barátnőjéhez fűződő barátságának?

Letöltés: http://data.hu/get/7057121/Sarah-Dessen-Figyelj-ram.pdf

 ( a link-el kapcsolatban: a " LASSÚ letöltés (ingyenes) " -re kell kattintani )




4. J. A. Redmerski: A soha határa (2013)


 

Azt hiszi, pontosan tudja, milyen lesz majd az élete. Ám egy... 

 

Camryn Bennett még csak húszéves, de azt hiszi, pontosan tudja, milyen lesz majd az élete. Ám egy vad éjszaka után az észak-karolinai Raleigh legmenőbb belvárosi klubjában ismerősei és önmaga elképedésére úgy dönt, otthagyja megszokott életét, és elindul a vakvilágba. Egy szál táskával és a mobiltelefonjával felszáll egy távolsági buszra, hogy megtalálja önmagát - és helyette rálel Andrew Parrish-re.

Letöltés: http://www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CB8QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.hotdog.hu%2Fletoltes%2Fletoltes%2Fdoksi%2Ferotikus%2Fa-soha-hatara&ei=QhtiVMiWOcveaNeCgLgP&usg=AFQjCNEVlyHd8H7dECc3Rn50R19hHbYlIQ&sig2=17t5qI_iSO2jGEv3_IbwZw&bvm=bv.79189006,d.d2s



5. J. A. Redmerski: Az örökké határa (2014)




 

A fiú a hosszú utat választotta. A lány azt, amelyik sehová sem vezet. De a véletlen úgy hozta,... 

 

Camryn Bennett soha nem volt még boldogabb, mint most. Öt hónap telt el azóta, hogy egy távolsági buszon megismerkedett lelki társával, Andrew Parrish-sel – és nem az esküvő lesz az egyetlen különleges esemény az eljövendőkben. Camryn idegesen, mégis izgatottan várja, hogy leélhesse az életét Andrew-val – azzal a férfival, akiről a szíve mélyén tudja, hogy örökké szeretni fogja. Oly sok minden áll még előttük – mígnem váratlanul bekövetkezik a tragédia.

Letöltés: http://www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CB8QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.hotdog.hu%2Fletoltes%2Fletoltes%2Fdoksi%2Ferotikus%2Faz-orokke-hatara&ei=7BhiVOGHJIuVaoX0gMAL&usg=AFQjCNGJdYmgAG7EW2U8HD62dW93B5fT8g&sig2=XSuoedOkyPnDHVE-VArEqg




+1. Leiner Laura: Késtél (2014)

Bexi-sorozat 1.


Szerintem aki ismeri Leiner Laurát az ismeri ezt a könyvet...

 

Budai Rebeka, aki tizenhat évesen egy gimnáziumi együttesben játszott, egy átlagos napon zenés videót posztolt az egyik közösségi oldalra. A dal pillanatok alatt hihetetlenül népszerű lett, és Rebekát felkarolta Körte, a tetoválóművészből lett zenei menedzser. Azóta az egész ország Bexiként ismeri a tinisztárt.
Bexit most egy zenei tehetségkutató műsor elődöntőjébe hívják, hogy duettet énekeljen Nagy Márkkal, az egyik versenyzővel. Menedzsere tanácsára a lány eleget tesz a felkérésnek, mert kell a reklám a hamarosan megjelenő második lemezének.
És ezzel kezdetét veszi egy nagyon zűrös hét...

Letöltés: aki leakarja tölteni az írjon egy e-mail címet a "megjegyzés"-hez, mert nekem megvan és szívesen elküldöm bárkinek :)

GT




28 megjegyzés:

  1. Szia léci elküldenéd nekem a Késtélt PDF-ben? Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  2. Szia nekem is elküldenéd? A kestel t?

    VálaszTörlés
  3. Igen csak írjátok le az e-mail címeteket :)

    VálaszTörlés
  4. Szia! Nekem is elküldenéd a késtél? anitaaa1023@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Szia! nekem is eltudnád küldeni a Késtélt? mukalivia@gmail.com :)) előre is köszi

    VálaszTörlés
  6. szia kérlek küldd el nekem is a Késtél-t :)) előre is köszönöm :))
    vivi.tompa@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Szia nekem is eltudnád kérlek küldeni a késtél-t? Előre is köszönöm:) szombathelyi.eniko@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Szia nekem eltudnád küldeni a Késtél-t?Köszönöm előre is :)
    ambrusrenata13@freemail.hu

    VálaszTörlés
  9. Szia! El tudnád nekem küldeni a Késtél-t? Köszönöm szépen! B. e-mail: labancznagy@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Szia:))nagyon megkoszonnem ajandekba menne:) angyaldea@hotmail.com koszonom elore is!

    VálaszTörlés
  11. Én is kérem szépen a Késtél c. könyvet!!
    szeplos89@gmail.com

    Köszii :)

    VálaszTörlés
  12. Szia :)
    nekem is áttudnád küldeni? előre is köszi ;)
    gida450@hotmail.com

    VálaszTörlés
  13. szia nekem is el tudnád küldeni a Késtélt?:) köszi:) cintia.toth@freemail.hu

    VálaszTörlés
  14. szia nekem is el tudnád küldeni a Késtélt?:) köszi:) 
    queenofqueens613@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Szia!

    Én is kérném! orbiaki@freemail.hu

    Köszi

    VálaszTörlés
  16. szia:) nekem is el tudnad küldeni? nusi.lang@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. Elküldenéd a Késtél-t? :) köszönöm
    vargavera2000@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. szia^^ Nekem is eltudnád küldeni a Késtél-t? Köszönöm!
    petrucz.regina@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Szia!! Nekem is el tudnád küldeni a könyvet?? kurusalany@freemail.hu előre is köszönöm :))

    VálaszTörlés
  20. Szia! Nekem is el tudnád küldeni a könyvet? Köszi!!!
    tothhajnalka@vipmail.hu

    VálaszTörlés
  21. Szia! Eltudod nekem is küldeni? :)
    rfancs96@gmail.com
    Elöker is köszi:)

    VálaszTörlés
  22. Szia! Én is szeretném megkapni.:))
    Előre is köszi:)

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok! Mindenkinek elküldtem a Késtélt :)

    VálaszTörlés
  24. Szia! :) Megkérhetlek hogy nekem is elküld a Késtélt? :)
    bozozsuzsanna2000@gmail.com

    VálaszTörlés
  25. szia! :)
    Légyszi nekem is elküldenéd a Késtél-t?:)
    köszi :))
    agihajos05@gmail.com

    VálaszTörlés
  26. Szia ! :) Légyszi nekem is küld a Késtélt. Kösziii :)
    anett.raduly@yahoo.com

    VálaszTörlés
  27. Nagyon örülök, hogy ilyen sokan vagytok akik szeretik a Késtél-t :)
    Ismételten mindenkinek elküldtem :D

    VálaszTörlés
  28. Szia eltudnád küldeni nekem a bexi 5 valahol cimű könyvet köszi.:) Erre az emailre renatasarkozi483@gmail.com

    VálaszTörlés