2015. február 28., szombat

D.A.C. könyvek :)

Hello mindenki! :)
Sokan kértetek tőlem szuper könyveket, de mivel ezek vagy most jöttek ki vagy most se jöttek ki illetve "védettek" a neten (fizetősek) ezért kicsit több időbe fog telni mire megkapom vagy elküldik amit én is nagyon sajnálok, mert amit elküldtetek azokat én is várom/keresem és elszeretném olvasni :3
De most hoztam 3 könyvet amit nehezen, de beszereztem és sok jó kritikát hallottam róla ezért remélem megéri :) (persze volt rossz hozzászólás is ami nem különös mivel senkinek se egyforma az ízlése és ez így van rendben :) )

1.  Kalapos Éva: D.A.C. - Egy új élet (2013)

 

 Barátság, szerelem, család, problémák és megoldások = D.A.C.!

 Unatkozol? Magányos vagy? Vagy csak egyszerűen úgy érzed, az életed egy irtó nagy káosz? Így van ezzel a 16 éves Flóra is, aki egy budapesti lakóparkban él elfoglalt apjával és idegesítő öccsével. Kevés barátja van, a pasizásban tapasztalatlan, egyedül a filmekért rajong mániákusan. Amikor azonban megismeri a kicsit fura, de nagyon vagány Zsanit, az élete fenekestül felfordul, és világossá válik az is, hogy idővel minden titokra fény derül...lépj be te is a D.A.C. világába, és éld át velünk a kalandokat!

 

 

 2. Kalapos Éva: D.A.C. 2. - Rázós utakon (2014)

 Jaj, ezek a fiúk! Még több szerelem, még több rejtély és még több barátság vár ebben a kötetben!

A D.A.C. létrejöttével Flóra körül lassan rendeződnek a dolgok, de Márk még mindig tartogat meglepetéseket a számára. Bár először úgy tűnik, minden a lány reményei szerint alakul, a fiú hirtelen furcsán kezd viselkedni, mintha rejtegetne valami sötét titkot Flóra elől Eközben a Fellegi családban is tovább bonyolódnak a dolgok: Geri viselkedése egyre aggasztóbbá válik, gyakran tűnik el ismeretlen helyekre, gyanús alakok társaságában. És mindennek a tetejébe Flóra múltjából felbukkan egy rég látott ismerős, Dani is, hogy mindent összekuszáljon.

 

 3. Kalapos Éva: D.A.C. 3. - Kéz a kézben (2014)

 Akkor most minden rendben? A D.A.C. 3. részében minden kiderül!!?  O.o

A sorozat harmadik részében Flóra és barátai ismét olyan helyzetekkel találják szembe magukat, amilyenekkel még sosem találkoztak. Végre megtörik a jég, és Flóráéknál talán lassan helyreáll a családi béke, ezzel párhuzamosan azonban a lány magánélete egyre zűrösebbé válik. Flóra és Dani barátsága tovább mélyül, és fény derül arra, kik és miért zaklatják a fiút. Vajon hogy reagál a D.A.C. ebben a helyzetben? És mit tegyen Flóra, ha közben ő maga is egyre jobban összezavarodik a saját érzéseivel kapcsolatban? A hosszú, közös balatoni nyaralás alatt, tisztázódnak a dolgok vagy még jobban összekuszálódik minden? Születnek-e új szerelmek, lesznek-e nagy szakítások, hogyan alakul a társaság élete? Tarts te is Flórával, Zsanival és a többiekkel, és légy részese a D.A.C. 3. fergeteges nyári kalandjainak!

 Letöltés: linket nem tudtam kirakni mivel nem kaptam a neten elfogadhatót, ezért addig kerestem amíg nem kaptam valakit akinek megvan és el nem küldte nekem :)

 

Írjátok le az e-mail címeteket és én elküldöm a könyveket+azt is írjátok le, hogy melyik kell! 

 

pl. dackönyv@mindennapok.hu , mind a három érdekel :)

  GT

4 megjegyzés:

  1. szia, engem a 2. rész érdekelne
    laszlopircsi@gmail.com
    sürgős...

    VálaszTörlés
  2. 2.részt szeretném, ha làttad küldöm az e mailt címemet

    VálaszTörlés
  3. Szia! Nekem a 2. Része kellene. Ha elküldenéd,azt nagyon megköszönném.

    VálaszTörlés
  4. mariannakomjathi@gmail.com az e-mail címem,az előző felhasználó vagyok.

    VálaszTörlés