2014. október 19., vasárnap

Frizurák amiket te is megtudsz csinálni :)

Sziasztok! :)

Láttam, hogy voltak akiknek tetszett a "frizurák lépésről lépésre" című bejegyzésem, ezért hoztam még frizurákat amiket egyszerűen megtudsz csinálni :)
Ha látom, hogy ez a cikk is elnyerte a tetszéseteket akkor természetesen még hozok :D

 1.




















 


 Megkötöd a hajadat, de úgy, hogy elől meghagyod a bretonodat.Kiveszel egy tincset a "lófalokból" és a bretonodból és fonatot csinálsz.A bretonodból a tincseket addig adod hozzá amíg elfogy, ha elfogyott, akkor már csak a "lófarokból" vett tincsekkel dolgozol.Amikor már a végéhez értél akkor a fonatot bedugod a kontyba és rögzíted egy hullámcsattal.


2.

 
 Befonod a hajadat a fejed egyik oldalán.A másik oldalon lévő hajat hátul megkötöd(szilikonhajgumival lenne a legjobb),kontyot csinálsz belőle és a fonattal körbetekered a konty tövét.


3.

Francia konty készítése (erről kaptam egy nagyon jó videót, ezért inkább azt raktam be :) )

 4.

01-keszitd-el.jpg
 Ez olyasmi mint a második csak a konty formája és helye változott, sőt ezt szerintem könnyebb is elkészíteni. :)
A fej egyik felénél(elölről)haladva befonod a hajadat és a fonatot a füled mögött kontyba tekered és hullámcsattal rögzíted.

5.


 Körbe kell "fonni" a fejet, de nem a megszokott módon :P
Hanem így:
 vizeses-frizuraelk.jpg

  GT







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése